آبگرم لاریجان کجاست؟

مجموعه اقامتی طبیعت لاریجان – هتل در لاریجان – ویلا در آبگرم لاریجان – سوئیت در آبگرم – با کلیه قیمتها = هتل آبگرم رینه | رزرو هتل در رینه

محموعه اقامتی طبیعت لاریجان با مدیریت آقای رحمت اسماعیلی است که با بیش از 50 سال سابقه در عرصه ارائه خدمات اقامتی به مسافران را دارد. ارائه خدمات اقامتی از شغل های اجدادی ایشان بوده است که ایشان با گسترش این امر در احداث هتل بزرگ 6 واحدی لوکس در آبگرم ، وبلای اختصاصی و سوئیت های کوچک و ارزان بهترین انتخاب برای عموم سلیقه ها می باشد .

آبگرم لاریجان کجاست؟ | شرایط خاص زمین‌شناختی دامنه‌های رشته کوه البرز، به‌خصوص در اطراف قله دماوند، به‌نحوی است که آب‌های زیرزمینی این منطقه املاح معدنی زیادی دارند و از خواص درمانی مختلفی برخوردار هستند؛ همین سبب شده است که چشمه‌های آبگرم این منطقه به‌دلیل خاصیت درمانی خود، مورد توجه گردشگران زیادی قرار بگیرند. تعداد زیادی از این چشمه‌های آبگرم در بخش لاریجان از شهرستان آمل در استان مازندران قرار دارند؛ روستاهای ییلاقی و خوش‌ آب‌وهوای لاریجان در نزدیکی قله دماوند به‌واسطه چشمه‌های آبگرم خود شهرت دارند؛ روستای آبگرم لاریجان، یکی از این روستاها و از جمله جاهای دیدنی آمل به شمار می‌رود که نباید آن را از دست داد. گردشگران زیادی از لاریجان بازدید می‌کنند و همین، آن را به یکی از گردشگرپذیرترین مناطق این استان تبدیل کرده است.

آبگرم لاریجان کجاست؟

آبگرم لاریجان کجاست؟

آبگرم رینه لاریجان کجاست؟

بگذارید اول از رینه شروع کنم، رینه شهری در استان مازندران است که در فاصله ۹۰ کیلومتری از شهرستان آمل قرار دارد. رینه کنار لاریجان جا خوش کرده است. به همین دلیل با نام «رینه لاریجان» هم شناخته می‌شود. سبک زندگی سنتی مردم رینه باعث شده است بیشتر افراد، این منطقه را «روستای رینه» یا «روستای رینه لاریجان» هم معرفی کنند. رینه در دامنه‌های جنوب و جنوب‌شرقی قله دماوند واقع شده و نزدیک‌ترین شهر به قله باشکوه دماوند است.

رینه بعد از فریدون شهر و سمیرم اصفهان، سومین شهر مرتفع ایران محسوب می‌شود و ارتفاع آن از دریا به ۲۴۰۰ متر می‌رسد. بیشتر گردشگران رینه را بخاطر حمام‌های سنتی، آب‌درمانی و از همه مهم‌تر آبگرم معروفش می‌شناسند که در این مقاله قرار است حسابی ته‌وتویش را دربیاوریم. از آبگرم رینه لاریجان تا شهر لاریجان حدود ۱۰ دقیقه راه است و آبگرم تا چشمه هم ۵ کیلومتر فاصله دارد.

چشمه آبگرم رینه

می‌دانید که دماوند، آتشفشان نیمه‌فعالی است که هنوز کاملا خاموش نشده است. همین نیمه‌خاموشی قلب دماوند و شرایط خاص زمین باعث شده چشمه‌های آبگرم دامنه‌های البرز را پر کنند. پر آب‌ترین آن‌ها چشمه آب گرم رینه است که آبدهی آن به هزار لیتر در ثانیه می‌رسد.

استقبال گردشگران از آبگرم رینه لاریجان، از زمان قاجار شروع شد. حالا هم گردشگران توجه خاصی به چشمه نشان می‌دهند. هرچه نباشد چشمه آب گرم رینه پر از املاح معدنی است. در دوره قاجار، شاهان قاجاری برای استراحت و تفریح به مازندران می‌رفتند تا هم سری به جاهای دیدنی لاریجان بزنند و هم در آبگرم رینه آب‌درمانی کنند و جان تازه‌ای بگیرند.

خواص درمانی آبگرم رینه لاریجان

آبگرم‌ها بخاطر فوایدشان است که اهمیت پیدا کردند. آبگرم رینه لاریجان هم از این قاعده جدا نیست. چشمه آب گرم رینه، سرشار از مواد معدنی و یون‌های گوگرد، لیتیم و کلسیم است. از گوگرد در ساخت صابون‌ها استفاده می‌شود که برای پوست بسیار مفید هستند. همین نشان می‌دهد آب این چشمه هم برای پوست خوب است و می‌تواند به درمان مشکلات پوستی کمک کند.

امکانات رفاهی آبگرم رینه لاریجان

برای استفاده از آبگرم رینه لاریجان، امکاناتی ساخته شده که سفر را برای گردشگران راحت کرده است. تاسیساتی مجهز به حوضچه‌های جکوزی و ویلاهایی برای اقامت شبانه مردم. همچنین لوله‌کشی و انتقال آب از چشمه آبگرم رینه تا خانه‌های کرایه‌ای در فهرست امکانات این منطقه قرار دارد که آبگرم را به خانه‌ها آورده است.

Call Now

Call Now Button